Κερδοφόρο Φαρμακείο: Τα γράφει όλα

Συνοπτική περιγραφή περιεχομένων

Η ύλη του βιβλίου αποτελείται από 43 κεφάλαια χωρισμένα σε πέντε μέρη.

  • Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει εννέα κεφάλαια που αναφέρονται στις βασικές λειτουργίες του σύγχρονου μάνατζμεντ, τις προκλήσεις και τις ιδιαιτερότητες της αγοράς των φαρμακείου.
  • Το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει δεκαεννέα κεφάλαια που αναφέρονται στην εμπορική λειτουργία, με έμφαση στο πεδίο του μάρκετινγκ (προσέλκυση πελατών, τιμολόγηση προϊόντων, προσφορές, μερτσαντάϊζινγκ κ.α.), τις απαιτούμενες υποδομές και τη διασφάλιση της κερδοφορίας των προϊόντων του φαρμακείου.
  • Το τρίτο μέρος περιλαμβάνει οκτώ κεφάλαια με έμφαση στις τεχνικές προσωπικής πώλησης στο φαρμακείο, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και τη διαχείριση των πελατειακών σχέσεων.
  • Το τέταρτο μέρος περιλαμβάνει πέντε κεφάλαια που αναφέρονται στην οικονομική διαχείριση του φαρμακείου, με έμφαση στην ανάλυση των χρηματοοικονομικών και ειδικών αριθμοδεικτών του φαρμακείου και το σχεδιασμό ενός ολοκληρωμένου προγράμματος της εμπορικής ανάπτυξής του.
  • Το πέμπτο μέρος περιλαμβάνει δύο κεφάλαια που αναφέρονται στη στελέχωση του φαρμακείου και τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου.

Όλα τα κεφάλαια είναι εμπλουτισμένα με πλήθος παραδειγμάτων και δεκάδες πρακτικές συμβουλές και εφαρμογές, που η αξιοποίησή τους θα προσφέρει άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα στην ανάπτυξη των εργασιών και την κερδοφορία του φαρμακείου σας συνολικά.

Δείτε τον πλήρη πίνακα περιεχομένων του Κερδοφόρου Φαρμακείου