Άλλα βιβλία του συγγραφέα
“The best knowledge is waiting inside…a book”
Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ: Θεωρία, Πρακτική, Δεοντολογία
Το πρώτο και μοναδικό βιβλίο Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ στην Ελληνική βιβλιογραφία.
Ένα πολύτιμο βοήθημα για τα στελέχη του φαρμακευτικού κλάδου, που θέλουν να προσφέρουν στους πελάτες τους το επίπεδο ενημέρωσης και εξυπηρέτησης που ανταποκρίνεται στον ιδιαίτερο χαρακτήρα των προϊόντων και υπηρεσιών τους.
ISBN: 9789603518716
Σχήμα: 17×24
Σελίδες: 600
Εκδότης: Εκδόσεις Σταμούλη
Αποτελεσματικό Μάρκετινγκ…για Κερδοφόρες Πωλήσεις
Βιβλίο «Πολύ – Εργαλείο» για Στελέχη Επιχειρήσεων και Επιχειρηματίες
Απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να αποκτήσουν θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις για το μάρκετινγκ ή να συστηματοποιήσουν και να εμπλουτίσουν αυτές που ήδη έχουν στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο.
ISBN: 9603516600
Σχήμα: 20×25
2η Έκδοση
Σελίδες: 743
Εκδότης: Εκδόσεις Σταμούλη