Νίκος Καζάζης
Ο συγγραφέας έχει εικοσαετή διοικητική πείρα ως υψηλόβαθμο διευθυντικό στέλεχος του εμπορικού τομέα και της γενικής διεύθυνσης σε μεγάλες πολυεθνικές επιχειρήσεις (Unilever, A.C. Nielsen, Conquest Europe) και εμπειρία 35 ετών στην εκπαίδευση στελεχών.
Έχει διατελέσει για δώδεκα χρόνια Γενικός Διευθυντής μεγάλου οργανισμού μεταπτυχιακής εκπαίδευσης στελεχών επιχειρήσεων καθώς και διευθυντής και καθηγητής Μάρκετινγκ και Επιχειρησιακής Στρατηγικής των προγραμμάτων ΜΒΑ & DMS του Πανεπιστημίου Kingston.
Έχει επίσης διατελέσει Σύμβουλος-Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, και είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής του Chartered Institute of Marketing (UK).
Στα νεανικά του χρόνια παράλληλα με τις σπουδές του, εργάστηκε στον κλάδο της διαφήμισης στις εταιρίες (ΔΔ Δήμου & McCann Erikson), ως δημοσιογράφος στον περιοδικό τύπο και ως ρεπόρτερ της τηλεόρασης.
Σπούδασε οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Αθήνας (πρώην ΑΣΟΕΕ) και εξειδικεύθηκε στο Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Ουαλίας.
Παρακολούθησε εκπαιδευτικά προγράμματα Διεθνούς και Στρατηγικού Μάνατζμεντ στο Εκπαιδευτικό Κέντρο της Unilever στο Λονδίνο και στο Ashridge Business School αντίστοιχα. Κατέχει επίσης μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Εκπαίδευση Ενηλίκων με εξειδίκευση στη μεθοδολογία της «Ανοικτής και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης» (Open & Long Distance Learning).
Έχει λάβει μέρος ως προσκεκλημένος ομιλητής σε πολλά συνέδρια ενώ πολλά άρθρα και συνεντεύξεις του έχουν δημοσιευθεί στον ημερήσιο και περιοδικό τύπο.
Τα δύο προηγούμενα βιβλία που έχει συγγράψει διακρίνονται για την επιστημονική αρτιότητα και την πληρότητα της ύλης τους γι’ αυτό και αποτελούν επιλεγμένα διδακτικά συγγράμματα δημοσίων και ιδιωτικών ΑΕΙ.